Tygodniowy Fitness Plan #2
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Tygodniowy, a nawet miesięczny 🙂 Bowiem już dwa tygodnie temu ułożyłam sobie plan na cały miesiąc. Przeorganizowałam dzień i wróciłam do ćwiczeń z samego rana na czczo. Dodatkowo od 14 kwietnia podjęłam wyzwanie, a nawet dwa – 30 dni bez słodyczy i 30 dni – 30 min hula-hop ♥ Bardzo ciekawa jestem efektów tych wszystkich zmagań 🙂 Co się jeszcze zmieniło? Od tygodnia regularnie spożywam koktajle białkowe z izolatu białka z wodą i chia, czasami z bananem lub innymi owocami.

PONIEDZIAŁEK
30 min interwały na orbitreku. Interwały są treningiem podczas którego na zmianę ćwiczy się z wyższą i niższą intensywnością. Każdy taki trening składa się z kilku-kilkunastu interwałów. Podstawową jego zasadą jest to, aby na zmianę męczyć organizm dużym lub bardzo dużym wysiłkiem i odpoczywać w czasie wysiłku o znacznie niższej intensywności. Następnie wykonuję trzydziestominutowy trening z Mel B:
– 10 min trening pośladków (https://www.youtube.com/watch?v=nmJXHq5n300)
– 10 min trening brzucha (https://www.youtube.com/watch?v=ks_tqbwh8-s)
– 10 min trening nóg (https://www.youtube.com/watch?v=nBKU4Awm0lw)
Po całym treningu robię jeszcze kilka ćwiczeń rozciągających.

WTOREK
Zaczynam znów od 30 min interwałów na orbitreku, następnie przechodzę do 25-minutowego treningu mięśni brzucha z Shaunem T (Focus T25 Ab Intervals Alpha). Na sam koniec standardowo rozciąganie, dziś akurat pięciominutowe również z Shaunem T.

ŚRODA
To dzień kiedy ćwiczę z Ewą Chodakowską. Nigdy nie lubiłam żadnych ćwiczeń z nią, nie wiem nawet czemu 🙂 Teraz bardzo przypadły mi do gustu jej sześciominutowe treningi. Sama autorka poleca wybrać pięć lub więcej i ułożyć w jeden. Smukłe nogi, plaski brzuch, krągłe pośladki, mocne plecy, szczupłe ramiona – to efekty jakie mamy uzyskać dzięki tym ćwiczeniom. Ja wykonuję dziesięć 6-minutowych treningów, przed nimi krótką rozgrzewkę, a po nich stretching. Tutaj link do playlisty ze wszystkimi mini treningami: https://www.youtube.com/playlist?list=PLBiG1Oy7IRBVI8Y0eXGBIVNSYohQVEnL5.

CZWARTEK
Taki sam zestaw jak w poniedziałek. 30 min orbitrek – interwał i 30 min trening z Mel B na nogi, brzuch i pośladki.

PIĄTEK
Powtarzam wtorkowy trening, tzn. 30 min interwał na orbitreku i 25 min Ab Intervals z Shaunem T.

SOBOTA
1h trening z Ewą Chodakowską złożony z dziesięciu sześciominutówek 🙂 Czyli dokładnie taki sam zestaw jak w środę.

NIEDZIELA
Zasłużony odpoczynek 😉

Kto się do mnie przyłączy? Jest ktoś chętny? A może już realizujecie swój własny fitness plan? Jeśli tak to koniecznie podzielcie się ze mną ćwiczeniami, które wykonujecie 🙂 Do wakacji coraz bliżej – nie ma na co czekać! Trzeba podwinąć rękawy i wziąć się do pracy nad sobą 🙂 Obiecuję, ciężka praca przyniesie wymierne korzyści.