Co jeść, aby być jeszcze bardziej sexy?
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Nie od dziś wiadomo, że odpowiednie odżywianie pozwala utrzymać piękną figurę, poprawia stan zdrowia i dodaje energii. Ale czy wiesz, że jedzenie ma ogromny wpływ na urodę? Co więcej są takie produkty, które zaledwie w kilka dni potrafią dać widoczne rezultaty 🙂 Chcesz poradzić sobie z urodowymi bolączkami? Wybierz się do warzywniaka po odpowiednie produkty!

1. Wybiel zęby 
Jabłko (nie pokrojone czy przetarte, a jedzone w całości (bez ogryzka!:)) działa podobnie do papieru ściernego. Podczas gryzienia zostaje usunięty osad nazębny z kawy, herbaty, czy czerwonego wina – samych dobrych rzeczy, które niestety przebarwiają zęby. Dodatkowo stymuluje ono produkcję śliny, która zapobiega tworzeniu się płytki nazębnej, do której przywiera osad. Aby mieć piękny, biały uśmiech wystarczy tylko jedno jabłko dziennie!

2. Powiedz NIE pajączkom
Popękane naczynka i żylaki to nie tylko problem zdrowotny, ale także powód kompleksów wielu kobiet. Jeśli posiadasz taki problem, wyjątkowo silnym sojusznikiem w trosce o kondycję naczyń krwionośnych powinna stać się dla Ciebie aronia. Ten mały owoc wzmacnia naczynia krwionośne za sprawą zawartych w sobie bioflawonoidów i rutyny.

3. Dodaj siły włosom
Są matowe, słabe, trudne do rozczesywania i układania, pojawia się łupież oraz podrażnienia skóry głowy – włosom brakuje krzemu. Wszystko dlatego, że minerał ten wpływa na produkcję keratyny – budulca włosów. Jego łatwo dostępnym źródłem jest zielona fasolka.

4. Rozpromień cerę
Marchewka nie tylko odżywia skórę, ale również dodaje jej kolorytu. Zawiera bardzo dużo pektyn, które pomagają skórze wydalić toksyny, zaś beta-karoteny znajdujące się w tym warzywie są naturalnym antyutleniaczem oraz zapobiegają odkładaniu się złogów melaniny.

5. Wzmocnij paznokcie
Jedz jajka więcej niż raz w tygodniu! Zawarta w nich biotyna bierze udział w syntezie białek, węglowodanów i tłuszczów, dzięki czemu wpływa na wzrost i siłę paznokci, dodając im super mocy.

6. Zwalcz wypryski
Jedną z przyczyn zmian trądzikowych są niedobory cynku. Jak z nimi walczyć? To proste – wystarczy jeść produkty bogate w ten minerał np. kiełki pszenicy, ziarna sezamu, czy pestki dyni.

7. Dodaj blasku oczom
Nie wiesz jak to zrobić? Wystarczy do codziennej diety wprowadzić szpinak! To warzywo w swym składzie ma mnóstwo luteiny, która chroni oczy przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym, dodaje im blasku, a nawet wybiela białka.

8. Ukój suchą skórę
Siemię lniane to prawdziwa skarbnica kwasów tłuszczowych omega-3, które pomagają nawilżyć skórę i sprawiają, że staję się ona miękka i gładka. Te drobne ziarenka możesz dodać praktycznie do wszystkiego, do jogurtu, twarożku, omleta, posypać nim kanapki, czy ciasteczka jeszcze przed włożeniem do piekarnika.

9. Ujędrnij skórę
Ananas, dzięki zawartości bromeliny, przyspiesza przemianę materii, a także posiada właściwości oczyszczające – poprawia mikrokrążenie i wspomaga usuwanie nadmiaru płynów z organizmu. Bromelina potrafi rozłożyć tysiąckrotnie więcej protein niż sama waży, dlatego po posiłku warto zjeść plaster ananasa. Błonnik ten również wspomaga proces detoksykacji organizmu. Ale uwaga – takie właściwości posiada tylko świeży i dojrzały ananas, a ten z puszki to wielka bomba kaloryczna, pozbawiona witamin i składników mineralnych.

10. Zachowaj młody wygląd
Likopen to ważny antyoksydant o właściwościach silnie odmładzających! Gdzie go znajdziemy? Przede wszystkim w pomidorach, które oprócz cennego likopenu zawierają spore ilości witaminy C, która – jak zapewniają eksperci – może spowalniać procesy starzenia się, stymulując produkcję kolagenu. A im więcej kolagenu w twojej skórze teraz, tym dłużej pozostanie ona jędrna i elastyczna.