Prowadzisz własny zakład usługowy: fryzjerski, szewski, kosmetyczny, naprawę telefonów, a może nawet własny sklep? Pewnie zdajesz sobie sprawę, jak ważny jest humor i samopoczucie Twoich klientów i że dobra jakość to nie zawsze wszystko. Zawsze możesz zrobić coś, co nie kosztuje Cię nic, a co spowoduje, że klienci chętniej zostawią właśnie u Ciebie więcej pieniędzy.

Od chęci na posiadanie i zakup w danym miejscu zależy czasem więcej czynników niż tylko nagląca potrzeba. Wszelkie triki marketingowe podpowiadają, że miła atmosfera często towarzyszy większym rachunkom przy kasie. Warto więc powitać i pożegnać klienta z uśmiechem, zaoferować stałym bywalcom rabat lub kartę lojalnościową, zastosować jakiś przyjemny zapach w firmie (np. mieszkania częściej się sprzedają jeśli pachnie w nich ciastem) lub pozwolić słuchać muzyki. O ile niektóre z nich wiążą się z kosztami (np. ten zapach) o tyle inne są całkowicie bezpłatne. Także muzyka. Nie musisz obawiać się kar – istnieje muzyka bez ZAiKS, na wolnej licencji, którą każdy może używać. Sprawdź w Internecie, tam aż roi się od darmowych utworów.